HTML

Úton magam felé

Friss topikok

Címkék

2014.07.29. 21:43 ochrasy

Az eheti sláger egy új Lykke Li dal... elég mainstream, tudom, lehetnék egyedibb is, de megszerettem ezt a dalt, na.

Egyébként ezen a blogon is kiválóan látszik, mi az én legnagyobb hibám: elkezdek valamit nagy lelkesedéssel, majd ugyanolyan hirtelen elhatározás által, mint ahogy elkezdtem, abba is hagyom... Több mint egy hete nem írtam, tipikus...Pedig napi beszámolókat akartam tartani...na de arról a szellemi süllyedésről, amin keresztül mentem, lehet, hogy inkább jobb lenne hallgatni. A kényelmességem beletaszít a butaságba és semmittevésbe... És sajnos ez jellemezte utóbbi napjaimat, teljesen elmerültem az álmaim világába, néhány igazán jól teljesített, szinte álommentes nap után visszaestem, méghozzá olyannyira, hogy majdnem ájulásig "álmodoztam" magam...

Aztán tegnap, amikor írtam egy üzit az exmunkatársaimnak, hirtelen megint rosszul éreztem magam... Nem vagyok túl rajta... Minden komplexusom visszatért, minden rossz érzésem... :( :(

I wanna learn how to let things go....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonmagamfele.blog.hu/api/trackback/id/tr556557853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása