HTML

Úton magam felé

Friss topikok

Címkék

A második nap

2014.07.07. 00:06 ochrasy

A mai nap gondolkodós- nyugis-passzívra sikerült. Eldobnám ezt a fránya számítógépet, és mennék "élni", de állást kell keresnem. Azt meg csak interneten lehet, hogy a fene vinné el, és egyébként is az évek során én is a szájbertér hű kis rabszolgája lettem. De ha össze kéne állítanom egy bakancslistát, akkor rajta lenne a 2 hét számítógép nélkül kezdetű pont. Aha pontosan, nemcsak facebook vagy internet, hanem számítógép...Valószínűleg a heroinosokéval hasonló elvonási tüneteket fogok produkálni, de mindenképpen megérné...Persze, az álláskeresés alatt elég nehéz netmentesen létezni, úgyhogy módosítanám, napi egy kizárólag email- csekkolásra a dolgot.

Szóval ma könyvet nyomtattam, méghozzá Szerb Antal Utas és holdvilágát, hogy miért? Egyszer már olvastam, de már nem nagyon emlékszem rá, viszont Olaszországról szívesen olvasnék valamit, hadd törjön a szívem még az eddiginél is jobban össze. :) Ez egy rövidke könyv, ezután jöhetne Jack Kerouac Úton-ja...Meg A Sophie világa hangoskönyv befejezése.

A mai nap az indulatok és veszekedés napja volt. A szüleim velem, én meg velük amíg a csövön kifért. Mondtam is egy nagyon aljasat és csúnyát anyukámra, amit ezúton is nagyon bánok. Remélem, sikerül leépítenem a feszültséget, mely egyébként részben az én lustaságomból is fakad.

Állás: Ma gondolkoztam, hogy mihez kezdhetnék egy környezetgazdász diplomával, 1 sebzett egóval, önbizalomhiánnyal, és célnélküliséggel. Hát célt kell meghatároznom elsőként: azt, hogy egy olyan munkát szeretnék, ahol nemzetközi közegben lehetek, utazhatok és ugyanakkor jó célt szolgál, amit csinálok. A CDP pont ilyennek hangzik, de sajnos úgy érzem, túl korán találtam meg a hirdetést, az első jelentkezések nem szoktak sikerülni, főleg nem azok, amikre rástresszelek...

Most rohannom kell aludni, de to be continued.....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonmagamfele.blog.hu/api/trackback/id/tr66480713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása