HTML

Gondolataim újra a szájbertérben

2014.07.06. 01:03 ochrasy

Hát ezt a blogot most elég öncélúan indítom.. Ez egy útkereső blog, amit azért vezetek, hogy lássam, hogy haladok-e és ha igen milyen sebességgel az én kis utacskámon. Ja igen, de először meg kell találnom. És miért publikálom? Hát lehet, hogy van még lény e Földön, aki hasonló cipőben jár...és velem tart az úton, vagy mert valaki már megtalálta az övét, és idejár nosztalgiázni, hogy jéé, amikor én is még csak itt tartottam.. vagy whatever. Nem akarok megfosztani senkit semmitől.

Aztán a végén, lehet, hogy receptblog lesz belőle, mert úgy döntök időközben, hogy az az én utam. Vagy egy fenntartható élet blog, mert a fenntarthatóság a mindenem ;)

Szóval a célom, hogy minden napom egy kiemelkedő (vagy kevésbé kiemelkedő) sztoriját képernyőre vessem itt, ezen a blogon. Valami olyasmit szeretnék, mint a 100 happy days, csak ez nem lesz mindig abszolút happy és abszolút föld feletti. Néha csak emberi lesz, kiszínezetlen, realista, de a pozitívumokat mindig keresni fogja... 

Have a wonderful journey with me!! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonmagamfele.blog.hu/api/trackback/id/tr346476751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása